Det som snurrar i min skalle

Söndag.

Kategori: Generally

Förlåt. Har bloggat så dåligt de senaste dagarna. Har haft fullt upp helt enkelt. Var som sagt i Lund fredag till lördag. Igår var jag hos Hanna på hennes 18års firande. Så himla kul! Kom hem rätt så tidigt ändå. Det började snöa som satan igår kväll. Så segt men jaja. Allt är typ borta nu ändå. Idag har jag inte gjort någonting alls. Legat i sängen och bara vilat och sett på Carrie Diaries. Suger att jag är färdig med alla avsnitt om typ 2 avsnitt.... 
Imorgon kommer pappa hem från Egypten. Jag ska även på middag hos Fälemarks och få med mig saker till Esther i Afrika :) På torsdag drar jag ju faktiskt. Tiden går så fruktansvärt fort. Har precis fått en lista av Esther med allt hon vill att jag ska få med mig. Godis, chailatte, start, lite allt möjligt. Det får jag fixa imorgon! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: