Det som snurrar i min skalle

Tonight.

Kategori: Today

Ikväll har jag varit på middag hos mormor. Vi åt mycket god middag. Först var det löjroms toast till förrätt och sedan var det en gryta med potatis kommer inte ihåg vad den kallas dock. Till efterrätt åt jag glass med choklad och nougat sås medans de andra åt päron inlagt i något typ lingon och kanel med grädde. Dock är jag ju inte så förtjust i grädde så jag tog glass istället. Sedan drack vi kaffe och såg på Melodifestivalen, inte för att det var något att se precis, men jaja. Robin vann ju och ärligt talat tycker jag att han hade den bästa låten. Allt annat var ju bara skit. Tråkigt nog. Jaja. Sverige vinner ju i alla fall inte Eurovision detta året men vi har ju faktiskt äran att hålla i det åtminstone. Nu ska jag titta Skavlan på Svt Play och sedan sova.
 
Nattiii
 
Had dinner at my grandma's. The food was lovely. Had a toast as a starter and then beef stew with potato as a main course. Had ice cream with chocolate sause for dessert. YUMMIE!! Watched Melodifestivalen (it's a song competition on TV). Robin Stjernberg won with the song; You. I actually thought it was the best song but all the other songs were so bad. Well. Sweden will not win Eurovision Song Contest this year but we do have the honor to hold it in Malmö. 
Well. Time for bed. I'm going to watch Skavlan on SVT play and then I'm heading off to sleep. Lol.
 
Nightyyy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: