Det som snurrar i min skalle

Jag gillar ju egentligen det där med att blogga..

Kategori: Generally

Tumblr har senaste blivit lite mer av min dagbok typ men jag saknar ju de där med att blogga så nu fan försöker vi igen. Hehe!
 
Ligger i sängen helt död efter helgens bravader. Tjejerna och jag begav oss i fredags till Lund för en middag/fest för två killkompisar som bor och pluggar där nere. Herregud vilken kväll och vad kul vi hade. Jag är så jävla glad fortfarande för allt var så himla perfekt bara. I lördags så var alla lite småtrötta och sega så vi åt lunch på italia, pizza blev det för hela slanten och gott var det dessutom. Sedan gick vi till stadsparken och spelade fotboll, kastade frisbee och bara tog det allmänt lugnt. Jättebra väder också. På eftermiddagen begav vi oss hemåt igen för jobb på natten. 
Idag har jag även jobbat och slitit ett antal timmar, värker lite smått i fötterna, sådär som det ska göra. 
Imorgon bitti är det nationella prov i engelska så wish me luck! 
 
Bilder kommer i nästa inlägg.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: