Det som snurrar i min skalle

Vilken hemsk natt

Kategori: Generally

Inatt har nog faktiskt varit den värsta natten någonsin. Klockan 02:10 kollade jag på klockan efter att ha försökt sova sedan 12 ungefär. Sedan kollade jag på klockan igen 02:30, och sedan vid 3 och så höll det på så hela natten, jag hade sådan hosta att jag vaknade upp och var tvungen att hosta, det var hemskt. Kunde inte somna för att varje gång jag försökte så var jag tvungen att hosta.
Usch verkligen. Men inatt sa mamma att jag skulle få en sömntablett för jag blir så grinig och tjurig när jag inte får sova, dessutom har jag jobbet imorgon också och då MÅSTE jag vara pigg eftersom att jag har varit sjuk och ska visa att jag mår bättre liksom. 
Nu ska jag äta frukost och se på julkalendern. Sedan måste jag åka till stan en stund för att fixa några småsaker.
 
Puss på er.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: