Det som snurrar i min skalle

Jobbar.

Kategori: Generally

Sitter på kontoret på jobbet och svettas sönder. Fyfan va äckligt det är... Ellen slutar om 20 minuter och det kommer verkligen bli super tårkigt. För er som inte känner mig eller läst bloggen tidigare (Ellen jobbar i restaurangen som ligger i samma bygnad som butiken där jag jobbar. Det är inte alls mycket att göra på något utav ställena så vi brukar sitta och vänta ut tiden tillsammans, blir roligare så). Sedan har jag 5 timmar kvar. Inte alls farligt faktiskt jag har inte alls ångest, alltså ärligt. Det känns lättare än någonsin att jobba just nu. Har fått en positiv inställning till det här med jobbet. Om cirkus en timme ska jag äta middag. Längtar, hehe!
 
Hoppas ni alla har det bra! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: