Det som snurrar i min skalle

Hejhopp.

Kategori: Today

Godnatt hade kanske varit en bättre rubrik på detta inlägget en njaaa.
Nu ska jag och Ellen lägga oss och se på någon bra film eller varför inte Mia och Klara? 
Imorgon bitti ska jag upp med tuppen 06:40 för jobb klockan 7. Well well. Sedan slutar jag klockan 15 och då är jag ledig i cirkus 48 timmar. Hehe wiiiee. Bra väder, vad mer kan man begära? 
 
Idag har vi varit ute med båten och badat, filmat en undervatten film vilken jag dock inte sett än men ska försöka posta den här imorgon så ni kan se! Jättebra kvalité är det i alla fall. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra när jag slutat. Bara njuta tror jag!
På onsdag hoppas jag att Ellen och Kajsa kommer upp igen så vi kan umgås lite. 
 
Nattinatt skriver imorgon igen :)
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: