Det som snurrar i min skalle

11-20

Kategori: Today

Japp, det var mina jobbtider för dagen. Alltså, Mcdonald's får aldrig bli min slutdestionation när det gäller jobb för fyfan va depp jag hade blivit då. Javisst, det ger mig cash å så men det är ett jävla helvete ibland. Ibland så tycker jag om att träffa gamla tanter som ska ha en hamburgare med ost men ibland är det bara för irriterade med allt folk, stress osv. 
Idag har varit en BAD day verkligen var sjukt imorse, hade ont i halsen, magen, everywhere verkligen. Tog jävla massa vrktabletter och hoppades på det bästa. Det blev okej men fortfarande inte jättebra, men okok.
Sedan kom mamma å hämtade mig och jag åkte till Ovés och åt en halv special med räksallad. fyfan va gott det va.
Nu har jag duschat och ska verkligen SOVA nu typ. hehe.
är cppp trött och om jag vill vara frisk imorgon bitti så är det bäst att sova ut.
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: