Det som snurrar i min skalle

myshelg/jobb/pojkvän/mormor/bio

Kategori: Today

Ligger just nu i mormors soffa. Har haft en väldigt mysig helg. Trots att jag har jobbat så har den väldigt mysig.
I fredags så var jag ledig från jobbet vilket betydde övernattning men världens bästa kille. Vi såg på en film och bara myste. (Alltså i torsdags kväll). På fredagen var jag i stan och klippte håret. Det blev väldigt kort fast allt var så slitet så det behövdes!
Sedan gick David och jag till franska och åt lite middag med Oskar.
På kvällen var jag med mormor vilket jag ifs skrev (tror jag). Sedan kom David till mig och vi sov ihop och hade december mys med familjen på lördagsmorgonen. Igår jobba jag och herregud vilket spring det var. Hade knappt en lugn stund. Igår kväll gick jag och David på filmen Blondie. Carolina Gynnings film, jag tycker den var helt okej. Nog bättre om man är lite äldre.
Imorse bakade vi brownies och myste. Såg på julkalendern och åt risgrynsgröt. Ikväll ska jag sova hos mormor men nu ska vi till Ica!

Puss heeej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: