Det som snurrar i min skalle

Dagarna går

Kategori: Resa

Sitter framför en öppen brasa och myser just nu. Har precis ätit pizza och resten av dagen har i princip bestått av ätande också. Känns som att denna resan har verkligen fått mig vilja träna igen så på måndag blir det gymmet och lägga upp ett nytt träningaprogram samt kost. Tror det kommer bli lyckad och jag är motiverad!

Men iaf tillbaka till resan.
Idag har jag varit inne i Oxford med hunden hos veterinären, sedan blev det super god frukost bestående av flingor (grymt onyttiga flingor dessutom), en mcmuffin, en jätteljus macka med massa ost och smör.
Sedan åkte vi till Thame som ligger en kvart ifrån där vi bor, köpte nylon strumpor haha, alltid bra att ha. Gick även till en sweets and surrender store och sedan till en mataffär. Hittade massa godis och onyttigt som jag bara sett i USA tidigare, typ bagles, mcmuffins, granola bars och godis. Köpte med mig hem också!! Viktigt att ha.
När vi kom hem åkte vi till puben/restaurangen där vi skulle äta sen lunch. Åt först soppa å sen korv med potatismos å massa god sås o grejer haha korv med potatismos låter ju lite Sibylla stuk men det var lite mer fancy än så kan jag lova!

Ja det är så dagen sett ut, såg även en Harry Potter nyss. Phoenix ordern typ, ja den var bra :)

Puss hej!

Kommentarer

  • shitmonkey säger:

    Saknar dig!! Blogga mer!! Svara på whatsapp! Lovee

    Svar: Saknar dig min plutt
    Great opportunities will always be ahead of you

    2012-11-25 | 00:37:44

Kommentera inlägget här: