Det som snurrar i min skalle

skit dag, jaaa

Kategori: Today

Jag sa ju i förra inlägget att dagen varit skit... Ja, då får jag väl faktiskt berätta varför den varit så dåligt. Egentligen vet jag inte varför för att sakerna som har hänt har väl varit rätt så bra ändå, men ändå så har jag haft en jobbig känsla i kroppen, ja, helt enkelt bara en skitdag. 
 
Mamma skjutsade mig till jobbet imorse och jag gick dit och pratade med min chef om mitt schema och hon sa att jag kunde jobba heltid hela december så det var ju egentligen en jättebra nyhet. Riktigt kul faktiskt! 
Sedan gick vi och köpte en Juicy dräkt till mamma för hon ville ha en sån så ja hon köpte sig en orange, jättefin och mysig är den så jag kommer absolut sno den ibland, hihi.
Vi åkte till Borås och lämnade Toste (min hund) hos min faster och farbror för han ska vara där när vi åker till England. Det blev ett snabbt besökt för sedan var vi tvugna att åka tillbaka igen. 
Sedan har jag bara vilat, ätit tortilini, mars glass och levt.
 
Ja såhär har min dag sett ut. Rätt så usual. 
 
Detta var i somras när David fyllde 18. Jag och Malin (davids kusin) starta en ny trend, halva håret vågigt och andra hälften rakt. Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: