Det som snurrar i min skalle

It feels like my body died a while ago.

Kategori: Today

Gaaaaaash. Jag dör så trött jag är... Är helt slut i kroppen trots att tiden gått hyfsat fort idag så har det såklart varit lite jobbigt då och då. Ellen har förgyllt butiken med lite kärlek, hehe. Vid 18 när hon gittade vidare till Sara så har jag bara stått där och scannat med scan-aparaten på streck-koder, bakat bröd och dummsugit. Det är väl ungefär det som jobbet går ut på. Haha. Imorgon bitti börjar jag klockan 7 så jag snart upp igen. Har nyss kokat två ägg jag ska äta till frukost och en kvarg shake med banan och nötter, SÅ GOD. Ska absolut lägga upp det lätta receptet här på bloggen imorgon.
 
PUSS och natti ♥
 
Bilden är från Januari, samma dag jag flyttade till England.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: