Det som snurrar i min skalle

Jag överlevde!

Kategori: Today

God. I made it!!!
 
Första dagen avklarad och det var faktiskt jobbigare än jag trodde. Frågor, blickar och obekväma presentationer men jag klarade det och imorgon går det säkert bättre. Försöker ha en positiv inställning och tänker på de bra sakerna, jag har t.ex. ett underbart schema som jag inte kan klaga över. 
 
Efter skolan träffade jag mamma så åkte vi till frissan som under många omständigheter fick mitt hår i någorlunda bra färg. Det hade typ missfärgats i vårt vatten på landet, vi har så mycket järn i vattnet där att mitt hår hade blivit orangeat och gick inte ens bort efter en blekning men efter några timmar så gick det allt sin väg! Yey!! Jag åt middag med la familia och sedan fick jag skjuts till gymmet och tog ett styrkepass plus lite kondition. Nu är jag nyduschad och har precis fixat lite skolsaker.
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
XX

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Moa frågade efter dig idag och undrade när du börjar skolan igen. Så jag förklarade att du redan hade börjat och att ni har lika långt sommarlov fast vid olika tidpunkter. Lycka till gumman!! Så ses vi i okt/nov!! :-)) xx

    2013-08-21 | 23:30:09

Kommentera inlägget här: