Det som snurrar i min skalle

There will only be smiling faces

Kategori: Generally

Fick en kommentar av Mia. En sådan liten kommentar kan göra så mycket fast det bara är några få ord. Jag blev jättepeppad och nu känns det faktiskt riktigt bra att börja skolan. 
 
Ska upp klockan 20 över 7 tror jag. Jag tror inte jag behöver mer än en halvtimme för att göra mig iordning. Slutar nog cirka 15:00 imorgon och efter det ska Annette (min frisör) få fixa mitt hår igen. Galet vad fort det blir slitet och missfärgat... Det blir nog blekning och lite klippning av topparna. Sedan ska jag gå med mamma på stan och köpra nödvändiga saker inför skolan. Såsom block, pennor, pennfack, etc. 
 
Hoppas ni alla har haft en underbar sommar!
 
Från och med nu kommer bloggen att övergå till höst. Haha!
 
Xx
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: