Det som snurrar i min skalle

Tre JAG.

Kategori: Lists

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Nja, det gör jag kanske..
Hur många har du varit kär i? David :))
Är du kär just nu? Jaaa

Tio frågor om dig själv.
Namn? Camilla
När fyller du år? 14 November.
Några piercingar? Nejnej
Vad har du på dig just nu? Vita jeans, uggs och en tjocketröja.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mitt självförtroende skulle jag nog säga..
Vad är du bra på? Massa roliga saker!!
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Ensam om det inte är Davis. Så egoistisk är jag...

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? David
Vem är den roligaste av vänner? Tova, hahahahaha.
Vem är snyggast av dina vänner? David såklart

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Badat två gånger, vilat, ätit, läst bok.
Vad ska du göra nu? Snart äta efterrätt.
Har du gjort något dåligt idag? Hmm... Njae
Vad har du ätit idag? Frukost, tomatsoppa och hamburgare... Heh
Har du duschat idag? Jaa
Är du trött nu? Litee
Vad händer idag? Ingenting

Annat.
Hur mår du just nu? Bra såklart
Är du hungrig nu? Näääee
Vad är klockan nu just nu? 20:20
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bara bloggen

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nä
Vilket är ditt favoritband/artist?- Vet inte
Vad gillar du för musik? Allt typ

Kärlek.
Är du kär just nu? Jaa
Har du kysst någon idag? Nä :(
När kysste du någon senast? i måndags.
Är du romantisk? Ibland kanske.. Nja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Vara tillsammans med David :)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Ne?
Vem sov du senast bredvid? David
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 16&18
Hur ska din tjeje/kille vara? Som han är är jättebra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: