Det som snurrar i min skalle

Vad ska jag göra med tiden?

Kategori: Generally

Idag har tiden gått otroligt fort trots att jag knappt gjort någonting vettigt.
Jag började grymt sent idag, så sent att jag åkte en tidigare buss för att jag hade så tråkigt hemma.. haha, snacka om ambitiös tjej! Jag har matte och två lektioner till. Hängde runt med Siri i skolan och sedan stack jag hem vid 15. Tryckte i mig ett ägg och tog sedan bussen till gymmet. Gick i 30 minuter och sedan tog jag även 30 minuter på crosstrainern. Shit pommes va jobbigt det var. Pappas första kommentar i bilen efteråt var, OJ vad du svettas! Ah men tjena, det var ju som att jag hade duschat med kläderna på. Jag måste ha ärvt det här med svettningen av min kära far, han svettas också ritkigt mycket. Det är typ skönt på något sätt ändå, man märker att man är trött och har ansträngt sig.
I alla fall. Vi åt lax till middag. Jag har alltid hatat lax men nu på senaste så har det blivit en av favoriterna. Sedan middagen har jag inte gjort något vettigt. Jag har faktiskt inget plugg så det är ju jätteskönt, men har inget att göra med tiden. Känns uttråkande på något sätt...
Ska plugga några gloser till nästa vecka och sedan ska jag gå en promenad med David i alla fall. 
 
Imorgon bär det av till Skara med Anna och Ellen. Sara fyller 18 och såklart ska det firas!
Puss på er :))
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: