Det som snurrar i min skalle

2 veckor.

Kategori: Today

Japp, idag har jag varit här i 2 veckor. Ingen hemlängtan eller jobbig känsla i kroppen överhuvudtaget Riktigt bra har jag det här!
 
Ska väl berätta om dagen också. Inte för att den var så annorlunda än de andra men ändå.
När jag kom till skolan var vi typ 4 pers i klassen (alla var ute igår) så jag trodde inte att de skulle komma några fler men sedan droppa det in några ändå. Den första lektionen var så seg, alla var helt sega och ingen sa någonting typ. 
Nästa lektion var väl bättre, men ingen höjdare heller egentligen.. Hade eftermiddags lektion idag också vilket var rätt så segt men vi såg på film hela lektionen så ska ej klaga.
Satt därefter och fika med John i två timmar vilket var mycket trevligt! 
Tog bussen hem och har nyss ätit middag och nu ska jag fortsätta kvällen med en Beck film.
 
Puss på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: