Det som snurrar i min skalle

2012.

Kategori: Lists

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Flyttade till USA, slutade skolan, flög själv, jobbat heltid.

Har du några nyårslöften?

Läs de tidigare inlägget.

Vilka länder besökte du?

Egypten, USA, Österrike, England, Tyskland, Norge.

 5 bästa minnena från 2012?

Davids födelsedag. När vi var i Österrike. Mammas å min resa till Egypten. High School. The Fray!!

Bästa köpet?

Min belstaff jacka!

Vad spenderade du mest pengar på

Antagligen kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

När jag var på the fray. När jag fick träffa David efter 2 månader. England. Usa. Massor!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag vet inte.. Ledsnare tror jag...

Vad ser du mest framemot med år 2013?

England!! Börja skolan. Resa. Sommaren. Träffa moa och elsa. Klara och Esther. 

Vad ser du inte fram emot?

Börja skolan.. Samtidigt som jag hatar att jobba såhär mycket så älskar jag det endå på något sätt. Det är så skönt att slippa plugget men ändå vill jag tillbaka någonstans. Svårt att beskriva.

Något du är stolt över?

Att jag orkar jobba så mycket som jag verkligen gjort detta året. För mig är det sjukt att jag klarar av det.

Favoritprogram på TV?

Solsidan. Mia & Klara. Lykke.

5 mysiga minnen.
Landet. Österrike. Min födelsedag. Avskedsmiddagen. Helsingborg.

Största musikaliska händelsen?
The Fray!

Största musikaliska besvikelsen?
Fick inte gå på WOW pga. USA.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var med David. Fick presenter. Hade släkten över på kalas å bara njöt!

Vad har du blivit bättre på i år?
Att visa mina känslor.


Vad vill du bli bättre på nästa år?
Berätta för människor hur jag mår istället för att hålla inne på det.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Mer kärlek från vänner.

Det allra bästa med år 2012? 

Att jag har lärt mig att även fast man begår ett misstag så finns det alltid saker man kan göra för att må bättre och motgångar kan ge mig framgångar.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: