Det som snurrar i min skalle

Forgive is not forget.

Kategori: England

Har varit ute och sprungit, blev jagat av typ 50 hundar och en man som red på en häst. Nej men de jagade väl mig inte men det kändes nästan så. Direkt efter jag var en bit bort ifrån dem så kommer det typ 50 personer ridande på jättestore hästar så blev skitskrajj. Mia sa bara, Lilla gumman det är engelska landsbygden. Well, I suppose so.
Har duchat och ätit pizza + lördagsgodis. Sedan har jag sett på Revenge med Moa. Det är en ny serie som går en gång i veckan. Endast två avsnitt har kommit ut men den är svin braaoo så ska följa den!!
Nu lagar Mia mat och jag tänkte se på någon film eller så. Får se helt enkelt. Var även på nomenad med nutteman med Moa. Kallt men skönt!
 
Ska även försöka ta lite bilder med systemkameran snart så ni får se lite kvalité.
PUSS
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: