Det som snurrar i min skalle

Framme.

Kategori: England

Nu har jag varit framme ett tag så har hunnit äta middag och packat upp. Det var jättegod middag vilket passade utmärkt eftersom att jag var så hungrig så varenda potatis och resten bara rann ner i magen, hehe. Mums!
Nu ska jag bara lägga mig ner och titta på något. Typ Jönssonligan eller Mia&Klara. Imorgon bitti har jag tänkt att gå upp tidigt för att följa med Mia på äventyr. 
Ska åka in till Oxford och kolla på skolan och sedan även gå runt lite där. I helgen ska vi bara ta det lugnt. Äta fish and chips och lördagsgodis. Mia berättade precis de enda två svenska orden som används i huset. Grovköket (där finns typ flingor och lite annat smått och gott), även lördagsgodis. Sedan pratas det svenska lite då och då men barnen var överlyckliga att de slipper prata svenska med mig. Haha.
Nu är klockan snart nio här och Mia ropade precis Lights out kids, jag har fortfarande tänt så jag antar att hon inte menade mig. Haha.
Godnatt på er. Vänner, släkt och alla ni andra!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: