Det som snurrar i min skalle

Handens fem fingrar.

Kategori: England

Nu ska jag sova. Är inte så värst trött men jag ska vara pigg och kry imorgon för jag vill kunna gå till skolan.
Har ätit Paella och tagit en dusch. Om ni ville veta dvs.
FaceTimea med Ebba också... Är så ledsen att hon ska flytta tillbaka till huvudstaden innan jag kommit hem igen. Men vi får åka hälsa på varandra helt enkelt. Resa till Stockholm, det gör jag gärna!
Var det något mer?? Hmm... Nej jag tror jag har skrivit allt jag ville skriva.
Godnatt på er. Eftersom jag förmodligen kommer gå till skolan imorgon så får ni stå ut med att det inte blir uppdatering framåt kvällen. Har skämt bort er läsare med flera inlägg per dag... Haha!
Puss

Kommentarer

  • Ebba säger:

    Asså finaste gullegosen. Är bilden till mig så typ dör jag. Du är min lilla pärla. 8e mars!!

    Svar: det vet du älsklingen
    Camilla Håkansson

    2013-01-30 | 22:02:56

Kommentera inlägget här: