Det som snurrar i min skalle

Have a good morning, enjoy being you.

Kategori: England

Vaknade upp vid halv 10 och har legat kvar här i sängen sedan dess. Börjar bli lite hungrig så jag får väl gå ner strax eller något. Är ganska trött fortfarande men det var skönt att sova ut. Vaknade flera gånger tidigt imorse men bestämde mig för att somna om och säger som pappa. När man väl somnar om igen är det något av det bästa som finns. 
Idag har jag inte en aning om vad vi ska hitta på. Tror det är en slapp helg med bara tv-tittande, god mat och lördagsgodis. Ska försöka på mig en löprunda också men vi får se hur det blir med den saken. 
Vill tacka alla som kommenterar med små gulliga kommentarer här på bloggen också! Det värmer verkligen.
Skriver mer senare!!
Puss på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: