Det som snurrar i min skalle

I dreamed that I was in heaven, woke up and realized, it was not a dream.

Kategori: Photos

Nu har jag vaknat. Sov i över 10 timmar, det behövde jag verkligen! Dessutom mår jag mycket bättre än igår, det är bara magen och huvudet som spökar. Har ätit lite frukost som Neil fixade, han är så gullig, fixar mat och té och alla möjliga saker för oss sjuka i huset. Men eftersom jag mår bättre idag ska jag hämta det mesta själv!

Ska titta klart på Skärgårdsdoktorn. Kolla runt på internet efter en sak som jag behöver. Sova och äta.
Igår åt jag nästan ingenting, tre cheap bread toast med bara smör. Känner verkligen hur mycket jag behöver mat för jag blir så himla seg annars.

Nu har ni fått läsa lite om mina problem, haha!
Ha en bra dag :)
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: