Det som snurrar i min skalle

Me gusta.

Kategori: England

Idag... Vad har jag hittat på? Jag gick i skolan hela dagen tills klockan halv 4. Min sista klass var rätt så rolig faktiskt vi var bara några få vilket är skönt får då får man mer tid med läraren. Rob heter han och verkar jättetrevlig och han är faktiskt den enda av mina lärare som har en riktig brittish accent så han lär ju bli favoriten. 
Efter skolan gick jag med några kompisar på stan. Hittade massa fint men köpte ingenting, varför? Ja, jag vet inte faktiskt. Hade tänkt att köpa massor sedan så bara händge jag tillbaka allt... Hmm.
Sedan tog jag bussen hem och självklart somnade jag och vaknade upp när jag skulle gå av, av att busschaffisen (min kompis, hehe) ropade på mig för han vet vart jag går av. Tur att de finns snälla människor!!! 
Nu har jag gjort färdigt min läxa och väntar på att Neil ska komma hem så vi kan äta middag. 
Puss på er mina kära läsare 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: