Det som snurrar i min skalle

Nightynight.

Kategori: England

Nu ska jag alldeles snart sova trots att klockan inte är mer än halv 11 en fredagskväll. Jag är i alla fall så vad jag man göra liksom? Har ätit fish and chips till middag och sedan hemlagad vanilla ice cream med chokladsås. Mumma!!
Engelskan sätter väl sig mer och mer hela tiden fast det är svårt att ändra sin accent... Försöker så gott jag kan. Prata långsamt och tänka efter så ska det nog gå bra. 
Imorgon ska jag nog ut och springa, hade jag tänkt. Måste komma igång med träningen nu. Blir galen på mig själv när jag bara flyttar fram det hela tiden..
Är excited för måndag faktiskt men ändå nervös som satan. Well well...
Ha det så bra allihopa. 
PUSS

Kommentarer

  • moa säger:

    jag tycker den var mycket fin!! och åååå jag är så spänd på att se allt från ditt england-liv! och ja! jag kan nog skypa på söndag. PUSS

    Svar: Då säger vi så så länge :) Saknar dig pärlan!!!
    Camilla Håkansson

    2013-01-11 | 23:58:43
    Bloggadress: http://500waysofmoi.blogspot.se

Kommentera inlägget här: