Det som snurrar i min skalle

Pizza Express.

Kategori: England

Har varit och ätit middag på Pizza express med Moa och Hugo. Jag åt Canelloni pasta och de andra åt Margarita :)) blev en chocolate fudge cake till efterrätt som jag och Moa delade på. Kom hem vid 8 och har suttit och skrivit lite lista på vad jag behöver handla för saker i helgen. Lite smågrejer typ sedan har jag ju en vill ha lista också. Har ju gott runt nu i stan hela veckan och hittat tusen saker jag vill ha, bl.a. silver converse och en jättesnygg jeans skjorta från TopShop. Livet är hårt när jag dessutom funderar på att köpa en iPad mini också. Neil kan köpa den billigare i Usa nästa vecka dock så ska väl inte klaga.
Har varit trött idag och bara allmänt seg. Kanske p.g.a. vädret? Det är trist väder här hela tiden. Har haft sol i typ 10 minuter någon dag sedan jag kom hit. Idag har jag dessutom varit här en vecka. Wihoo, på det!
 
Nu ska jag sova för att vakna i hopp om att det är snöstorm och jag slipper gå till skolan. hehe!
Ha det bra så skriver jag imorgon igen.
 
Cross your fingers for me, please.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: