Det som snurrar i min skalle

Snowy friday.

Kategori: England

Skolorna stängde tidigare idag vilket betydde att jag fick tid att gå på stan med familjen lite. 
Innan det så åt jag lunch med mina kompisar på Wgamama som är typ asiatisk mat. Åt koreansk mat tillsammans med Jay. Han försökte lära mig vad sakerna var å så men han kan ju knappt någon engelska så det var lite svårt för honom. 
Sedan köpte jag sminkborttagning för en hel förmögenhet så jag kommer ha perfekt hy från och med nu! Wiie på mig.
 
Ikväll ska vi äta chili och bara mysa. Har skypeat lite med mamma och pappa. Vad har mer hänt? Hmm.. Inte så mycket jag är ganska trött så kommer nog bli en tidig kväll men det är alltid skönt. 
Det har snöat jättemycket här och hela trädgården är täckt med ett tjockt lager av snö. Imorgon ska vi åka pulka och snowracer, wihihiho. 
PUSS 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: