Det som snurrar i min skalle

Today's.

Kategori: Lists

Dagens humör: Trött men glad.

Dagens mående: Lite huvudvärk men annars har det varit tiptop.

Dagens borde: Inte en aning? Har inte så många måsten i mitt liv just nu. Förutom skolan då. Jag kanske borde ta en dusch?...

Dagens frisyr: Uppsatt i en boll.

Dagens smink: Mascara och puder.

Dagens klädsel: Svarta jeans, mitt favvo skärp från B. och en grå hoodie. Min North Face jacka och bally kängor.

Dagens planer: Har redan gjort dagens planer men kvällens planer är att äta, se på beck och sova!

Dagens materiella vill ha: iPad mini.

Dagens fundering: Ifall Jay kommer ifrån Nord-Korea eller Syd...??? han kan ju inte prata engelska så jag förstår ju inte heller vad han menar...

Dagens beroende: Tuggummi kanske..

Dagens tråkigaste: Ingenting har varit speciellt tråkigt idag :)

Dagens längtan: Hmm.. Längtar efter... Jag vet inte haha. Tills jag får min lön kanske?

Dagens superlängtan:  Till att Ellen och Kajsaclara kommer hit!!!

Dagens tidning: Ehhh. Inte läst någon tidning idag. Hehe

Dagens låt: Popular Mechanics for lovers - Beulah

Dagens saknad: Min stora tjocka gråa halsduk.

Dagens skratt: När Stephania blev utslängd från restaurangen för hon hade med sig en macka. haha.

 

Kommentarer

  • moa säger:

    antagligen sydkorea eftersom alla typ lever i karantän i nordkorea? eller.....

    Svar: Jo men han kan ju typ ha flytt? haha jag vet inte...
    Camilla Håkansson

    2013-01-21 | 20:36:06
    Bloggadress: http://500waysofmoi.blogspot.se
  • Vladimir säger:

    I vote for Sydkorea

    Svar: Hahaha hanna
    Camilla Håkansson

    2013-01-21 | 22:23:00

Kommentera inlägget här: